Life is not always easy but it will always be better. Life is though sometimes but the hard times always get life better.

Tjaaa. Vaknade upp idag med smile på läpparna. Gick upp gjorde ordning frukost till mig o sötnosen.
Tog bussen till dagiset kl nio, den stannade där vi skulle av men dörrarna öppnades inte o både jag o Lionel skriker haaallåå öppna dörren!! Meen neeej den ba åkte iväg och jag gick fram o gav chaffören en riktig utskällning. Så vi fick hoppa av vid nästa busshållplatsen och fick vänta 10  min för o ta bussen mot ulriksdal för o komma till dagiset.
Och som ni läste på min inlägg igår så ramlade jag ordentligt. aaj! Så när jag va påväg till gymmet så höll jag på o ramla men jag hade en grym reflex men två sekunder efter BAAAAAM så ramlade jag igeeen :( Vaafaaan dååå ärligt talat va e de som händer, e de nån slag av morgon rutin eller ?!?
.
Men men tränade iallafall efter den händelsen!
.
.
Började me o springa, eat thaat bitchees =)
.
Sen så körde jag armarna o magen i 40 min typ.
.

.
Duuktig jag va idag, klapp i axeln =)
.
Nu ska jag äta luuunch hörs seeen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0