omg!

vaknade nyss! menningen va att när jag kom hem med sötnosen o eyobel att jag skulle sova nån timma va helt slut o jag hade skit ont i magen. Säkert från stället vi va på idag, typiskt buffe ställeh! Och så kommer mamma in till mitt rum o ba låt Lionel somna med dig. Han har ätit lekt duschat o borstat tänderna.Och jag ba men mamma varför så tidigt? Tidigt sharon kl e snart halv nio. Jag helt chooockad, vaa halv nio mamma varför väckte du inte mig? Men du låg o sov o du hade ont ville inte väcka dig då. Du e världens bästa mami <3. Nu ska jag ta o vakna upp till liv duscha o käka frukost? Hahaa knasigt! Undra vem som e hemma hos oss hör massa ljud från vardagsrummet. Hörs sen bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0