såå

Nu har vi ätit så de räcker för en vecka.
.

.
Taaadaa!
Började me o koka pastan.
Sedan så stekte jag gul lök o vitlök med zucchini o morötter paprika o lite krossade tomater.
Kokade potatis vid sidan i en annan kastrull.
Sen när potatisarna blev klara så skärde jag dem lite i bitar o la in dem i stekpannan med resten och saltade o pepprade och la in curry krydda.
Efter tio min så la jag in matlagningsgrädde och lät allt koka ihop.
Skärde hushållsosten i småbitar.
Sen tog jag ur pastan från kastrullen och la de på ungsformen.
La in allt blandade ihop allt och lät de stå i ugnen 200 grader i 15 min.
Näär jag tog ut den från ugnen så la jag på basilika..mmmm aså va goott de bleev!! Testa de nångång!
.
Och en annan saaak liksom ! AIK vann med 3-0 ! Första målet gjorde min kille! Du e så fuckin bäääst!
Han kommer komma hem vid midnatt så vi kommer inte ses idag =( Men imorgon såå dåå ska jag krama söönder han!
Såå idag har jag laddat ner Love n other drugs. Har en halv chips påse kvar från igår o dipsås o lite godis såå min filmkväll e räddad =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

seeer jäävligt gott ut!

2011-02-12 @ 19:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0