Sååå dåålig

jag har vart med o uppdatera idaaag! Men jag behövde lite bloggpaus. Sov inte alls så bra inatt max 4 timmar.
Vintermagsjukan har verkligen tagit kål på Lionel och när jag ser han så svaag så tar de verkligen på mig.
För annars e han helt pigg o glad o pratglad o väldigt social men han va jätte mammig o ville inte alls leka o ba ligga o krama mig o sova. Baaaby <3
Har ju haft macko o debbie sälskap hela dan dem tog bussen nu tolv.
Vi har haft de fett chill o ba snackat, Mr A har vart med oss idag och softat med oss =)
Lionel somnade runt 7 och va helt slut och han sover nu fortfarande. Passade på o laga ceasarsallad till oss flickor medans killen gick ut o träffa blinki o käkade. Tyvärr så tog macko bild på maten för mina batts va slut men fuck bild den va döödlig, ellerhur tjejer =)
Såå nu sitter jag här med Eyobel och ba softar. Han ska hem strax medans brorsan o co. ska ut på promis men jag orkar inte jag kommer sleeeppa nu på dirran!
.
såå godnatt mina blogglääsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0