TAADAA

Häär e svaren på frågestunden! Enjooy!
.
Vilken är din favoritfilm? Vem är din favoritskådis? 
Har du någon favoritlåt? 
Hur är din drömkille? 
Hur många barn vill du ha?
Oj, har ganska många favoritfilmer. Men den första är väl Man on fire!
Min favoritskådis e helt klart denzel washington.
Har ganska många favoritlåtar, men den just nu är Kanye west ft rihanna n kid cudi - all of the lights.
Exakt som min nuvarande kille! Smart, målinriktad, snäll, omtänksam, fullt med kärlek, mogen kan fortsätta hela natten men admir är min drömkille =)
Just nu är jag nöjd med Lionel men jag har alltid sagt att jag vill ha två söner och en liten dotter!
.
Vilka har varit dina närmsta vänner genom åren? Har du någon bra barndomsvän? :)
.
Dem jag har kontakt med idag som e mina barndomskompisar sen blöja är Makda debbie och nalawit!
Men mina vänner som har vart där för mig vet vilka dem e, de e frugan danijela helt klart o gudmor helen o några till vill inte sitta o skriva massa namn här =)
.
Haha, tre udda och väldigt olika:
Har du någon favoritfilm? Vilken?
Hur många gånger i ditt liv har du varit kär?
Har du kissat på dig någon gång? xD
Puss, ha det bra :)
.
Tjaa, nämnde min favofilm på första frågan =)
Jag har vart kär 1 gång tidigare, och jag e överkääär nuu :D
Haha jaa de har jag väl, ibland blir de svårt o hålla sig :P haha
.
hur är du som person? lätt att prata med? öppen? blyg? framåt? uppmärksamhetkåt? osv..
hur många pojkvänner har du haft?
vad är dina framtidsplaner?
utåt ser du ju ut som världens badgirl, är du det?
faller du bara för badboys? eller vad fångar din uppmärksamhet hos en kille?
ditt favorit citat?`
.
Jag är en väldigt bra lyssnare, speciellt för mina närmaste vänner!
Men pågrund av mitt "utseende" eller haha aa så tycker många jag ser ut som en bitch och har hört de med åren sen waaay back! Men sen när dem väl börjar prata med mig så blir dem förvårnade över att jag e ganska social o rolig =)
Admir är min första riktiga seriösa förhållande =)
Mina framtidplaner hmm, jag vet att jag vill jobba inom socionom, hjälpa ungdomar osv.
Alla vi tjejer vill ju väl ha en badboy eller ?! men nee de som fångar min uppmärksamhet hos en kille e om han har humor, inte blyg av sig, våga ta för sig!
Jag har många favoritcitat men en dem jag ska strax tattuera in e den jag har på min layout och sen
Learn from yesterday live for today and pray for tomorrow.
.
hur mycke väger du och hur lång e du. fin blogg!
.
Just nu så väger jag 48 kilo och jag är 172 cm lång.
Tack =) !
Finns det något du skulle vilja ändra på dig själv och vad?
Hur blev du och "mr.A" tillsammans?
Du är en snygg och stark tjej, beundrar dig verkligen, independent! lycka till !
.
Hmm nää faktiskt inte, många lär ju tänka äähh bullshit men jag har inte tänkt shit jag vill göra silikon, eller jag vill ändra de här osv. Förut ville jag gå ner i vikt och de jag har gjort och jag vill tona min kropp mer =)
Kankse tandblekning?
Haha jag o mr A, hur vi blev tillsammans ?
De roliga e vi har vart grannar sen barn, gått i samma grundskola o gymnasium. Men de va en dag då han kom hem till mig med min brorsa och vi liksom föll för varandra om man säger så hehe =) Började umgås jag o han själva märkte att de blev allvarligt och sen så blev vi tillsammans och har hållt i nästan 10 månader nu <3
Åhh tack så mycke <3 !
.
vad jobbar du med??
hur försörjer ni er?
framtidsplaner o drömmar?
.
Just nu e jag arbets sökande och letar efter jobb.
Jag bor hos mina underbara föräldrar som hjälper mig nu =)
Framtidsplaner har jag svarat på längre upp. Och drömmar, en dröm jag har e bo nångång på nån exotisk ställe med sonen min o ba njuta av livet =)
.
Är du modell?
Hur har du fått din kropp som du har?
Bor du med dina föräldrar?
.
Nää jag är ingen modell =) Men många som tror att jag jobbar som de. Har ba ställt upp o tagit några bilder från vissa som har kontaktat mig.
Jag har fått min kropp igenom o äta rätt sunt regelbundet o träna.
Jupp jag bor med min mami o papi :D
.
Hur länge har du vart ihop med din kille, va kommer han ifrån? Ni passar jätte bra ihop!
.
Jag o admir har vart ihop i ett år nu den 4 maj :D han är bosnier, taack så mycke =)
.
vart e barnets pappa?
.
Han har idag ingen kontakt med Lionel!
.
vilket lag spelar din kille i. e din kille trogen han har hållt på med många?
.
Han spelar i allsvenskan aik. Ja annars så skulle vi väl inte vart tillsammans?!
.
fick du jobbet på salt?
.
Ska dit och provjobba i veckan, wish me luch ;)
.
Du är sjukt vacker! tränar du ofta? hur gammal e din son. bor du hos dina föräldrar?
.
Taack så mycke :) !
Nää men inte såå ofta kanske 3-4 ggr i veckan.
Min underbara son e 3 år och blir 4 den 11 juni =)
Jupp i live with my parents =)
.
Har lionels pappa hört av sig efter att han sumpade hans andra chans?
.
Jaa han har gjort det.
.
Hur många tattueringar har du och va betyder dem?
u are my idol?
.
Jag har just nu 4 och ska göra flera innan sommaren =)
Jag har mitt namn på mitt språk på handen, min andra e min mammas namn på nacken min tredje en feet kors med jesus på ryggen och den sista e på min fotknöl där jag har skrivit what goes around comes around i en rund cirkel.
snälla kan du säga vart du har köpt din vinterjacka?
.
Jag beställde den via internet sök ba på moncler så kommer de komma upp massa länkar som du kan få tag i den =)
hej! 
är det nånting du ångrar? 
vad är din favoriträtt?
hur gammal är din son?
hur mycket vägde du när du vägde som mest?
.
Tjaa! Grejen e jag brukar alltid säga att saker och ting som har hänt i mitt liv som jag ångrar önskaar jag att jag inte kun de radera de för de har ba gjort mig starkare!
Min favoriträtt är ingera helt klart =) Sen typ donken kycklingrulle o massa sånt mat :D
Min son e 3 fyller 4 den 11 juni.
När jag vägde 72 förut i min tonår haha helt skumt.
.
Fin layout på din blogg :)
Du e vacker tjejen men varför så uppmärksamhetskåt?Menar alla dina ego bilder på dig själv. Finns ju inte så mycket vettig text att läsa i din blogg direkt. Blir lätt " bimbo" varning på bloggen.

Bor du hos dina föräldrar och hur försörjer du er ?
Vad är ditt drömjobb ?
.
Taack så mycke!
Jag uppmärksamhetkåt?? Nää de tycker jag väl inte men alla vi tjejer har väl en ego eller rätta mig om jag har fel? =) Somsagt du sa de sj de e min blogg o va jag skriver o inte skriver bestämmer jag, som om de blir lite bimbo varning på bloggen varsegood men jag vet sj att jag inte är nånstans närheten av bimbo eller uppmärksamhetkåt. Dem som tycker de e väl såna personer som drar sina tragiska slutsatser!
Jaa jag bor hos mina föräldrar, jag klarar mig om man säger så ;)
Mitt drömjobb e som jag skrev tidigare o hjälpa ungdomar som har hamnat snett.
.
Hej hur mycke väger du?
.
48 kilo
.
hej!
Måste bara säga att du är en superwomen som har gått igenom allt och endå ler på dina bilder.
Du e as snygg men det vet du säkert själv om!
Är det allvarligt mellan dig och din kille?
Bor ni två ihop?
Har han tagit pappa rollen?
Hur ofta tränar du?
.
Tjaa!
Taack så hemsk mycke =)
Jaa annars så skulle vi väl icke va tillsammans idag =)
Nää vi bor inte ihop men vi bor däremot 20 meter ifrån varandra :D
Tagit papparollen kan jag väl inte säga men jag vet att Lionel har en stor plats i sitt hjärta för admir och admir detsamma :D
Jag tränar 3-4 ggr i veckan vissa veckor mer än den andra.
.
Vad är du nöjdast med på dig själv?
Vad lyssnar du på för musik?
Hur skulle du beskriva din klädsmak?
Sist men inte minst, beskriv en perfekt dag :D
Du är sååå fin !
.
Jag är nöjd med min utstrålning =)
Jag lyssnar på olika, hiphop rnb hooouuuseee dancehall osv, allt som får mig o digga =)
Hmm min klädsmak kan verkligen variera beroende på mitt humör, men de som e bekvämt o nice ;)
En perfekt dag för mig e väl en fin härlig sommardag med värme och solen som skiner och va me dem nära o kära o ba umgås o ba njuta :D
Taack så mycke :D
.

du är så jävla döläcker! helt insane! fan allt i ett verkligen! 
Har du några nyttiga goda recept att dela med dig? Eller bara något gott recept.
ännu en gång din jävel fan va du ser bra ut

.

Ojj taack så mycke kära duu :D

Jag har många nyttiga goda recept!

Men den absoluta goda recepten som e lite halv nyttig e helt klart Kyckling med parmaskinka och balsamsås , den e fettt good. Sen kan du äta de me ris eller en god mozzarellasallad till, sök på recepten på google ;)

Hahaha tack såå mycke ! :D

.

FAVORIT: färg? årstid? musik? bilmärke? Klädmärke? land? språk? =)))

.

Favorit färg: Rosa svart beige vit =)

Årstid: 2004-05

Musik: Rnb hiphop house dancehall

Bilmärke: audi

Klädmärke: Blandat men hm, american apparel, gina

Land: Bora bora

Spårk: Italienska =)

.

Vart har du köpt din väst?

.

Antar du menar den beiga, den e från topshop vaarm o fin =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0