things change people change

Trööött jag e aså, ligger här i sängen o ska slagga nu .
Idag va ju Negin här på besök, alltid lika treevligt. Vi åt pannkakor och lekte med Lionel. Guud va lillen e van med uppmärksamhet =) Negin drog hem iallfall nio och mamma kom hem från jobbet dåå.
.
Mamma:Shaaron hur mår du??
Jag:Braa tack mamma varför?
Mamma: Är det bra nu??
Jag: Jaa mamma varför?
Mamma: Neej men du ramlade ju imorse?
Jag: Jaaa mamma sa jag det till dig =/ hur visste duu?!
Mamma: Meen jag lääser ju din blogg varje dag :)
.
Heeeej maaammaaa ääälskaar diiiig ! <3 :D
.
Ska iallafall soova nuu, måste upp tidigt imorgon träna o fixa massa sysslor. Gooodnatt mina bloggläsare <3
.
.
SÅ FUUUCKIN SÖÖÖÖÖT!!!

Kommentarer
Postat av: Dania

SÖÖÖTIIIIIS

2011-02-04 @ 10:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0