La in maten precis i ugnen så passar på o fördriver tiden lite nu.

Smeknamn: Mamma, frugan, älskling sharoninaa sharry
Födelsedag: 3:e december
Bor: ulriksdal

FAVORIT…

Färg:
Rosa, vit, beige, brun o svart
Plats: Sängen eller soffan
Drog: Chips choklad donken ceasarsalladen från fridays mmm!
Fordon: Audii men drömbil helt klart maserati
Film: oh gosh finns så mång ju! Man on fire helt klart nr 1.
Djur: hund
Affär: Vero Moda, H&M, Gina topshop
Serie: Family guy two and a half men o top model.
Café: bolero
Skor: chill dojjor

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Ja allt för ofta
Gnälla: Ja ibland när pms e i vägen
Skrika: Jupp då o då väl haha
Sova: Ja men sover alldeles för dåligt
Drömma mardrömmar: Nää
Drömma sexdrömmar: hemliiis
Försöka vara annorlunda: Nä aldrig!!
Klä dig i svart: Ja jag har många klädesplagg som är svarta
Ha sex: med mr a såklart!
Hata folk: hatar ba en människa i världen, men ogillar några
Lita på folk: jaa dem jag vet håller käft

NÄR…

Åt du senast:
nää ska äta nu snart när maten e klar i ugnen
Läste du en bok senast: Flera år sedan
Var du på konsert senast: 2008 collie buddz
Köpte du något senast: mat för en timma sen. kläder köpte jag sist i fredas.
Kysste du någon senast: killen när vi sa hejdå för en timme sen.
Svor du senast: när jag gjorde plankan och inte kunde hålla positionen ahaha.
Sjöng du senast: när jag duschade efter gymmet =)
Klagade du senast: imorse när jag märkte att ägget va slut haha
Är det sommar: För mig börjar strax innan sötnosens födelsedag i juni

VEM…

Saknar du:
ingen, va ju me killen nyss o Lelle e jag med nu =)
Rörde dig sist: Sonen
Kysste dig sist: Admir
Gjorde dig riktigt glad senast: i söndags när Lionel stod o poseade som en riktig modell framför fotografen =)
Fick du sms från senast: mikal.

HAR DU…

För många vänner:
nej men de e så jag vill ha de få vänner som man kan lita på 100 %
Tvångstankar: Kanske typ när jag går med nån och människan har högerfoten först så måste jag oxå ha det
Någon annan psykisk sjukdom: Neej e så nöööjd med mitt liv!
Färgat håret: Ja för flera år sedan
Brutit några ben: Nej, peppa peppa!
Några piercings: Hål i öronen
Egen dator: Ja nu ja för brorsan fixade sin data i rummet.
Gjort bort dig rejält: Ja det har hänt.
Bra självförtroende: yes i have !
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Noppe
Sagt jag älskar dig till någon idag: jupp flera tals ggr till lionel <3
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej

HUR….

Går du:
jag tycker stadigt men alla tycker jag e klumpig
Fördriver du tiden: röjjer undan lite o kollar på teve kanske haha
Mycket pengar har du: de vet min bankomat inte jag just nu
Tjänar du pengar: jupp
Ofta diskar du: Nästan varje dag
Ofta städar du: då och då när det behövs
Ofta träffar du din familj: bor ju under samma tak som min familj
Mycket äter du: Oftast så jag blir fet mätt

ÄR DU..

Förstående:
Ja
Öppensinnad: Jo
Arrogant: Inte ofta hoppas jag
Osäker: om de handlar om nått jag inte e osäker på men de e sällan jag hamnar i den sitsen.
Blyg: Ibland
Smart: Klart jag är hallååå 
Sentimental: Ja ibland
Pratglad: yes indeed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0