Bring it on 2011!

Faan jag känner vekligen att de här året kommer va gryyymt bra aså! Jag hoppas att allt jag har drömt o planerat kommer slå igenom iår. peppa peppa.
.
Nyårsafton va uunderbar..spenderade hela kvällen o natten med familjen med massa mat o skumpa. Lionel hade på sig sina stiliga kläder <3 fyfan va söööt han va asåå!! Vi stod sen vid tolvslaget o kollade ut igenom fönstret och Lionel fastnade groovt när han såg alla smällare. Senare efter tolvslaget så kom killen hem till oss och vi fortsatte fira den till 7 på morgonen sen så deckade jag o baby.
.
Nyårsdagen så va de club shukorina som gällde =) De va jag mr A morbror o brorsan som åkte. Eyobel va förbi oss en stund och hälsade o lekte lite me Leellee!
Vi fick skjuts sedan av farsan runt tolv och myy good vilken kööö de va aså!
Men de va helt OK därborta. De va kul o träffa på alla som man vanligtvis inte träffar varje dag!
Efter stängningen så blev de donken sen taxi hem.
.
Idag har de vart soft. Tagit de lugnt, snackade om gårdagen. Tog en groov powernaap vaknade för ett tag sen.
Ska ut nu strax me killen o brorsan på promenad till statoil sen komma hem o kolla på en film. Tror vi ska se filmen
TAKERS, den verka va gryyym.
.
.
Goodnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0