Godmorning sunshines!

Kom nyss hem från Leos dagis. Skulle gå o träna men har ingen ork alls. Ska nog gå o köra innan jag hämtar sötnosen eller mot kvällen. beror på hur jag mår för just nu har jag skiiit ont i magen...suck!
.
Jag vill ba säga snabbt att alla ska va tacksamma med dem vännerna man har och som har ställt upp för en o bryr sig om en. jag just nu är lycklig o nöjd med min familj o min pojkvänn och mina vänner.
Innan jag fick min son så va de mycke snack om att alla skulle va där för en osv, men efter att jag fick Lionel..hälften av dem har jag inte änns kontakt med idag och vissa av dem har inte änns ÄN idag träffat Leo.
När man blir en mamma i min ålder saker o ting som man inte såg o va förberedd på ser man nu mer med klarare ögon.
Vissa människor blir lycklig av pengar och osv o ska skryta. Jag blir lycklig av den kärleken jag får från dem jag bryr mig oerhört mycke om, och de vill jag idag skryta me !
.
Jag vill tacka alla som har vart där för mig i vått o torrt..behöver inte nämna några namn ni vet själva vilka ni är....mycke kärlek o kram till er <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0