good evening

Sitter hemma o kollar på fotbolls matchen med killen o brorsan och njuter av min mumsiga havreboll.
.

Doock så kollar typ ingen av dem på matchen för dem e så himla upptagna meed deras spel på mobilen.

Shiit de e redan fredag imorgon..saay whaat!? känns som de ska bli onsdag typ :/
Imorgon har jag inga sysslor o göra såå de e niice...ska passa på o gymma imorgon o fixa o trixa håret innan jag hämtar Lionel imorgon från dagiset.
För efter de så har jag lovat sötnosen att vi ska på bioo och kolla på sammys äventyr och sedan ett besök på mcdonald´s :)
.
De va liksom allt för mig idaaag...ska va nog kolla på jersey shore med boyzen efter matchen sen så ska jag hit the bed.
Gooodnaatt bloggelittoo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0