Håller tummarna!

På att jag får jobbet på salt! Idag när jag va på arbetsförmedlingen så kom en handläggare in o sa att han fick info om att dem söker jobb på klädbutiken salt i kista sollentuna o i solna. Tog nummret och ringde upp henne och de gick jätte braa och ska ringa henne imorgon o gå hem till henne i solna (i know skumt) o prata lite mer. Men jag vet att jag kommer få jobbet hundra procent...e så jävla självsäker =)
.
Köpte iallfall dem hära skorna idag när jag va i solna =)
.
.
Dem satt så snyggt på...lägger upp en bild sen när jag har på mig dem !
Nu ska jag med pappsen och hämta Lionel från daycare.

Kommentarer
Postat av: Seff

snygga skor! vart är de ifrå??

2011-01-24 @ 18:41:16
Postat av: Anonym

Visst e deem?! Dem e från scorett

2011-01-24 @ 18:48:36
URL: http://itsasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0