heej

Vi har precis kollat klart på sammys äventyr och nu väntar vi tills mami kommer hem.
Jag har lite funderingar över va jag ska börja med om jag ska börja på boxning eller börja dansa igen =/
Jag har velat börja på boxning sen waaay back men har aldrig tagit tag i det riktigt, vet ej varför. Men många säger jag måste bli av med mina långa naglar hahah och de e big no no till det. Men kanske ska börja dansa igen sj o bygga upp mina dance skills som jag en gång i tiden hade. Dansade väädligt mycke lite vääl för mycke innan jag blev gravid och har inte på 4 år dansat framför spegeln. De som är iriterande e att jag vet hade jag fortsattit såå vet jag hundra procent att jag skulle kunna leva på det idag! Har ju fått nu erbjudande efter sommaren inom dans. Men de talar jag inte om förns de e hundra procent.
Igår när jag va i kista med Lionel så drog han till sig vääldigt mycke uppmärksamhet. Lionel är inte blyg när de kommer till främlingar som man träffar på ute...han pratar på tills han tröttnar haha =)
När vi va på donken så va de några tjejer mellan 14-15 år och han började prata med dem och hans mun gick i 230/km i timmen =)
.
Hahaa den hära  bilden tog han när vi satt på donken när vi väntade på hans special beställda big mac jaa ni läste rätt Biig Maac en 3 åring pojke får i sig en hel big mac haha märkte inte bilden förns jag satt på bussen påväg hem :)
.
Lelles bigmac med extra ost på den översta delen =)
.
När vi satt på bussen till ulriksdal såå va de ungdomar i 16 års åldern typ de va både tjejer o killar.
En av killarna frågade mig : Eyyy e du modell?
Sen jag garva lite smått o sa nej.
Sen tjejerna: E det din unge?
Och jag svarade jaa
Tjejerna: påå guuud kattt morsa breee!
Lionel från ingenstans med en arg ton: Neeeej hon heter inte kaattt hon heter shaaaron!! Okeejj fattar nii!?
.
Hahaha va jag dog av gaarv...thats myy booy =)

Kommentarer
Postat av: jenn

hahahahah sötisen daa!

2011-01-22 @ 20:52:32
URL: http://miiilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0