hej alla bloggläsare!

Har precis gjort en good pastasallad med kalkonbröst skinka. me like.
Ska sen ba ta de lugnt o träffa upp mr a efter hans träning sen ska Lionel hämtas från dagiset. Fan saknar han! Han va ju hemma och han saknade verkligen sina bästisar. Han sprang direkt till sina vänner när vi kom fram till dagiset..sa inte änns hejdåå till mig fick springa fram till han o krama han hejdå <3
.
Ikvääälll ääär de freeedagsmyyys haha =) . har inga planer what so ever för ikväll. Ba va hemma o ha en riktig mysig film kväll me familjen o min bästa kille med massa godis chips o läsk. perfekt fredags kväll för mig =)
.
Ska äta min goda pasta sallad nu byeebyee!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

skulle bli jätteglad om du anmälde dig till min dagens blogg tävling:D http://liborius.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-7.html#comment

2011-01-14 @ 14:57:47
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0