Tjaa

Har vart jätte dålig med uppdateringen idag! But i got my reasons.
Idag så skrev jag tidigare att jag o Lionel o brosan åkte in till slussen för o möta upp min morbror och hans söta son temesgen.
Vi gick på spårvagns museum, de va skiit kul där med ungarna och dem hade de fett roligt.
.
.
.
.
wooow tiitta liiionel!
.
.
Nuuu åkkker vii =)
.
Vid fyra så stängde dem och vi gick till medborgaplatsen och fikade där i skrapan och lät ungarna äta.
Va där till sju och gick hem. Passade på o springa in till gina på götgatan och köpte en tröja till ikväll.
.
Ska möta upp en god vän sibell som jag inte har träffat på länge. Vi ska ut o sätta oss o dricka lite vin och se vart kvällen leder oss.
Hoppas ni får en underbar kväll så hörs vi senare...pösspöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0