Tjeena

Välkommen hit alla nya läsare !  Min manager Feleg gjorde lite reklam för mig igår och de tackar jag för !
.
.
Idag efter arbetsförmedlingen så åkte jag hem. Fick gaalen huvudväärk sov ba 4 timmar inatt.
Va hemma o softade tills de va dags o hämta sötnoosen Lionel, fick sällskap av killen o biniam och vi hämtade upp Lionel tillsammans. Vi åkte hem till mig och Robin skulle passa sötnosen så jag kunde åka in till stan o använda min presentkort jag fick av han. Tog tåget runt 4 in till stan me killen o biniam. Tyvärr så hittade jag ingeting som e kvar i alla affärer. Finns ba kläder som inte alls min stil och dessutom inte min storlek. Men däremot så köpte killen en jacka och tröja.
Vi gick sedan förbi frugan Danijelas jobb o hejade på och killen ville passa på o köpa vax till håret.
.
.
Hon fick testa o se vilken som passade han bäst och han köpte en eller två med sig.
Efter de så blev klockan gaanska mycke o vi blev fett hungriga. Men vi ville inte käka ute utan killen va sugen på min pasta rätt med kyckling o krämig sås till =)
Och självklart så va tåget mot märsta inställd så vi fick vänta i 30 min ungefär tills vår tåg åkte.
När vi väl kom fram så gick vi förbi vivo för vi skulle handla alla ingredienser till maten.
Och så fastnade grabbarna vid speloddset haha.
.
.
Efter att dem vart klara och vi handlade allt så gick jag hem o lagade mat till mig Lionel admir o robin =)
.
.
De blev fett goottt aså! Kycklingfile med sweetchili smak och så självklart så hällde jag i 5 dl vipsgrädde. mm!
Tog inge bild på efter but heey jag e mästerkock de kommer upp bild på middagen imorgon ;)
Efter det så va det dags för sonen min o sova och han somnade typ för 40 min sen.
Ska strax hit the gym.
Senare på kvällen ska vi nog se på en film vet inte vilken men uppdaterar mera sen. pösspöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0