.

Tjaa!
Mina batts på luren va helt knockade igår så jag kunde inte ta några bilder eller uppdatera. Efter sofias läkatid så åkte jag tebax o mötte upp grabbarna o softade lite innan vi hämtade sötnosen. Vi bestämde att vi skulle grilla, vädret va p topp så why nööt. Efter Lelles dagis såå åkte vi ti bha, grabbarna skulle fixa lite saker sen så åkte vi tebax och gick upp ti mulle meck. Lionel bleeev heelt hyper när vi började närma oss dit. Så grabbarna åkte ti byn o handlade allt käk o de medans jag va med chris o Lionel i mulle meck. Vid sju halv åtta så satt vi på ängen i järva staden o grillade. Hur mysigt som helst!! Vi satt där ti halv tio. Riktigt ajabaja sharon, Lionel brukar va i säng kl åtta.
Men han stormtrivdes så de va lugnt :)  Killen körde mig o Lelle hem o vi hoppade in i duschen på dirran o sen så nattade jag Lionel.
.
.
.
Och där dog kameran!
.
Stressade ihjäl mig o gjorde mig i ordning för jag skulle möta upp sofia 22.15. Fattar ni stressen?! Vi åkte iallafall ti medis satte oss på nån uteservering. Kul o träffa er tjejer! Men jag va fett seg, och fick huvudvärken som jag hade för nån dag sen, igen?! Så jag åkte hem med sista tåget medans tjejerna drog vidare. Somnade inte förns halv tre, så när sötnosen väckte mig idag så va jag någorlunda övertrött! Men vi hann i tid ti dagiset iallafall. Har ba chillat hemma o kollat på våra bästa år och försökt hooka tvättid men de e helt fullbokad :(. Ska hoppa in i duschen nu o röra mig ut, skriver mera sen. pössspösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0