Godmorgon solstrålar!

Niiice väder eller vad?! Vaknade upp idag strax innan nio av Lionel som låg bredvid mig o klappade mig på mina kinder :) SÖTNOSEN DÅÅ! Vi gick upp åt frukost gjorde oss ordning o tog en promis ti daycare. Han har hamnat i nån slags av fas och börjat hata sig på polisen?! INTE OKEJ! Igår så fick han ryck o sa han fuck the police 50 ggr, hahaha de ska inte en 4 åring ha på huvet aså! Sen så får han panik börja gråta om man säger att man ska ringa polisen. WTF, hahaha försökte förklara att polisen e bra o snälla människor o dem hjälper en osv om en monster kommer. Haha hoppas han ändrar sin syn om polisen.
.
.
Gucciigoogo
.
Idag har jag inga planer alls va jag ska göra. Skulle ringa o väcka sofia men gör de sen efter våra bästa år. Får se vad vi hittar på, men ska iallafall passa på o göra nått när solen skiner som den gör just nu!
Ska ringa ti jobbet nu, hare gött så hörs vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0