killing me softly

Huvudvärk huvudvärk huvudvärkens mamma jag har just nuu! Ska strax trycka i mig alvedon. Kanske för alla tabletter läkarna har skrivit ut ti mig som har gjort mitt huve ti ravedisco? Iallafall idag efter nåra timmars utehäng i skolgården med sonen min o co. Så gick jag hem o direkt började jag o sötnöten med maten. Han är så villig me o hjälpa till i köket, de gillar vi :) Killen kom förbi när maten va klar och vi satt alla 3 och njööt av min dunderbara fajitas :)
.
.
Brukar lägga i vipsgrädde i grytan, och den blir så gudomlig gott!!
.

.
I know u wanna take a bite!
.

.
Han e så duktig när han äter tacos :) Ingeting ramlar av o han håller i den ordentligt.
Medans jag sitter med ansiktet fullt med sås och halva innehållet har ramlat ner på talriken hihi.
.
Efter maten så umgiks vi lite och lät maten smällta lite. Killen gick efter nån timma och då vare dags för Lelle o sova. Duschade borstade tänderna på han och efter 5 min så va han helt deckad. Tog en snabb dusch efter och mötte upp frugan o sofia och vi tog en promenad ti statoil fram o tebax o hamnade i skolgården me grabbarna. Kom hem för en liten stund sen o ligger i sängen och ska kolla på BBW, jag säger ju jag har blivit heelt besatt av serien :)
De va min dag deee, såå godnatt på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0