Man ba varför

Gooodmorning! Seg och trött e va jag e just nu :/. Igår så hann jag se ett avsnitt av BBW sen kom min morbror hem och vi gick ut på en liten promis. Träffade upp killen och gebban o vi hängde lite. Sen så gick jag o killen upp till han o hängde till 3 halv 4. Vaknade upp tio över nio och Lelle skulle va på dagiset halv tio för dem ska åka iväg nånstans. Så de blev stressens mamma men vi hann endå :)
.
.
Nu är jag hemma o kollar på rachelray, väntar in på våra bästa år. Ska efter det åka ti vårdcentralen, har fått typ eksem/utslag på revbenet. Jag orkar verkligen inte med min kropp :/ Senaste året så har de ba dykt upp massa sjuka saker, o varje gång så har läkarna inga aning om va de e :( Får se va dem säger idag dåå. Vill inte änns veta hur mycke jag har lagt ut på alla utgifterna på läkabesök o alla tabletter dem har skrivit ut ti mig. Ska hoppa in i duschen nu skriver sen innan jag åker iväg. pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0