Monday

Godmorgon gott folk! Hur mår vi ?! Själv så e de helt ok, har haft de ont under veckan. Verkar inte som tabletterna gör sitt. Fick skit ont igår kväll o killen kom förbi o ville köra in mig ti akuten. Men vägrade åka in för dem e ganska hopplösa där i akuten. Skulle ba åkt in betalat 350 kr vänta i flera timmar dem skulle tagit massa tester och sedan skriva ut andra menningslösa tabletter och be mig kontakta dem efter nån vecka. Nej tack.
.
Under veckan så jag har jag ba tagit de lugnt här i området. När de har vart soliga dagar så har jag vart ute i plaskis med sonen min o frugan och hennes dotter o co. och solat o låtit kidzen badat. Och i helgen så hinkade frugan o sofia här i området och självklart så höll sharon sig i skinnet o inte drack, yaaj :) 3 månader har jag klarat mig nykter o flera månader ska de fortsätta :) Och i lördas så tog jag en promis på kvällen med frugan och hennes man till statoil och vi köpte lite snacks. Sen gick jag upp ti killen och vi kollade på Mohammed Ali filmen och myste :)
.
Vaknade idag strax innan nio åt frulle jag o Lio o bytte om och promenerade till daycare.
Kom hem för ett tag sen och kollar just nu på våra bästa år :)
.
.
My angel
.
Ska kolla klart på våra bästa år sen så ska jag ringa o väcka sofia.
Vi ska nämnligen dra in to the city o handla lite saker :)
Skriver mera sen, pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0