only god can judge me

Heej ! Liiite knasig med uppdateringen fortfarande haha ? Men endå har ni tålamod för ni har ju inte försvunnit liksom :) Dem här dagarna har jag jobbat som bara den :/. Gått hem o umgåtts med Lionel o killen och vart här lite i området :) För nån dag sen kom pelly förbi :) Vi satt ute här i skolgården o kollade på när killen o grabbarna spelade fotboll. Men de vart lite kyligt så vi gick in till min gamla fritidsgård och skulle värma oss lite. Men det slutade med att vi satt där o spelade fia med knuff. Feett länge sen jöö!! Så vi bänkade oss där o spelade i kanske minst en timma. Fikade där oxå, fika o sånt fanns inte när jag gick där :( haha.
.
.
Nice vare iallafall!
.
Hon åker nu på fredag till eritrea och ska va borta i en hel månad, liite ledsen blir man ju haha nää men du kommer ha de underbart där pellyy! Ska träffa henne senare på kvällen en sista gång hon åker :)
Nu sitter jag i köket och känner hur goottt de luktar här :) Håller på o lagar kladdkaka yjjuuumm :) Den e väll klar om 10 min, men har inge vipsgrädde hoppas de finns glass i frysen (?).
Veet att jag lovade er o göra blogglistan varje kväll, men har knappt loggat in på datan dessa dagar. Men ikväll ska jag göra det efter jag har gamat i mig kladdkakan, håll ut :)
.
Här e lite bilder på sötnosen när vi promenerade till dagiset i förrigår!
.
.
Mamma dagiset ligger inte där!
.

.
De ligger där bortaa !
.

.
Joo men lionel alla barnen som går på dagiset ska till nån annan dagis nu för de e sommar.
Ahaaa okeeej dååå!
.
Han blev så förvirrad sötnosen när vi gick åt andra hållet i måndags. Hans dagis ligger ju i järvastaden men nu går han i Tunets, de ligger lite närmare än den i järvastaden. Anledningen till det är för att Lionels dagis har typ sommarstängt. Men som tur e går hans bästa kompisar ti dagiset oxå så de e soft :)
Nu ska jag snabbt hoppa in i duschen o ta ut kladdkakan. Hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0