trött

whatsup? Min dag började med att jag vaknade o gjorde ordning frulle ti mig o gullungen. Sen vid lunchtiden kom min underbara kille hit o sällskapade mig o Lio. Sen gick pappa ut med sötnosen o jag o killen gick ut o umgicks här i området. Efter några timmar så gick jag upp o matchade pappa o Lionel och åkte ti östermalm o mötte upp mamma där innan jag skulle börja jobba. började kl fyra o mami tog med sig sötnosen ti hennes jobb. Jobbade ti tio idag o killen kom in ti stan o plockade upp mig från jobbet :) Vi myste lite i plaskis innan vi båda gick hem. Han drar iväg imorgon o kommer va borta i tre dagar :( När jag kom hem va busungen fortfarande vaken, hade saknat han!!! Gjorde kvälksmackor till oss båda två o myste i sängen o han deckade efter 2 sekunder. Ligger i sängen o snackar lite med min Mr A. Kommer somna snart e helt död. Och ska upp kvart över 6 imorgon för jag jobbar imorgon till 4. Så godnatt finisar! Today at work :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0