u never know what u have until it's gone

Godmorgon !
Skulle ha föjlt med frugan ti gymmet idag kl 7 men försov mig, så jävla typiskt hahaa!
Va helt slut efter gårdagen. Min underbara söta kusin Temesgen kom med min morbror igår kl 12 och dem hämtade Lionel från dagiset, sötnosen bleev överlycklig när han såg Teme för han har tjatat om han i dagar nu! Vi åt lunch tillsammans innan vi gick ut ti plakis. Gebban mötte upp oss vi satt där i flera timmar medans kidzen badade o lekte ihop <3
.
.
Temesgen <3
.

.
Snyggingar!!!
.

.
Gebban med kidzen!
.

.
<3
.
Vi gick hem runt 7 tiden fast kidzen gick lite tidigare hem med morbror Aman. Kasper o Gebban föjlde med upp och jag gjorde ordning middag och vi gamade ihjäl oss. Teme o aman drog vid 8 och vi satt i vardagsrummet med sötnosen o kollade på simpsons och family guy. Men höll på o decka på soffan så grabbarna drog ut och jag somnade med sötnosen. Skulle egentligen dragit ti eritreanska festivalen men vaknade kl elva o då va de försent o dra dit. Gick ut efter nån timma för jag blev för pigg o mötte upp joeejoee, han satt med resten ute i skolgården. Vi drog iväg ti max o käkade sen åkte vi tebax. Efter en stund så drog jag o jojo hem och jag deckade på engång.
.
Somsagt försov mig ju idag o vaknade halv tio så lite sena blev vi ti dagiset.
Nu är jag hemma o kollar på dagys of our lifes, ska strax sortera tvättkorgen o gå ner o tvätta.
Gudfar Eyobel hörde av sig igår o sa att han ville ta med sötnosen idag ti stan efter dagiset
o bjuda han på donken :)
.
P.s blogg.se e föör seg så har inte lagt upp alla bilder än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0