Useless

Tjaaa! De vart kista c idag istället för stan för vädret va inte de bästa direkt. Sofia köpte laddare till sin lur och jag skulle shoppa lite. Men hittade ingeting, konstigt nog?! Köpte ba kalsonger ti sötnosen min :)
.
.
Vi träffade på miss Dania där i kista men hon hade bråttom hem. Sen inne på gina så träffade vi snyggingen mikal :) De va ett bra tag sen jag träffade henne. Så vi stod där o chitchattade i en halv timma sen så skrek våra mage efter mat. Så vi la en donken och glass efteråt. Övermätta o belåtna så va de dags o åka hem o hämta sötnosen från dagiset. När jag kom fram så visade jag Lionel va jag hade köpt och han blev överlycklig o visade sina vänner. Jag överdriver inte nu, sötnosen uppskattar allt <3 Vi tog en liten runda här i området innan de va dags o gå hem o laga middag. De blev kycklingpasta, mm m m ääälskar! Vi satt o kollade på BK tillsammans sen vi åtta så somnade gullungen. Gick då ner ti vivo för o handla shampo o balsam men kom hem med detta.
.
.
Yyjjuuumm!
.
Hoppade in i duschen o tvättade håret och medans jag torkade håret så kollade jag på Basketball wives.
Första gången jag kickade igång den, måste erkänna sofia att den e grym e helt besatt av den hihii. Efter jag vart klar med håret så gick jag hem ti frugan och softade lite sen så mötte jag upp sofia och tog en promis o mötte upp killen o co. Kom hem för en stund sen, ska kolla på avsnitt 3 nu på BBW sen så blire läggdags.
.
Goodnatt!!

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Vill ba börja med o säga att du är en otrolig mamma till din son och väldigt stark ensamstående mami! Fortsätt och blogga, jag älskar verkligen o läsa din blogg. Jag har sett dig live och du är verkligen sjukt vacker. Sådan mor sådan son..

2011-07-26 @ 03:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0