Where to begin

Igår under hela dan på jobbet så fick jag ganska ont vid revbenet på högra sidan.
Va jag än gjorde, om ja satt ner eller gick eller stannade upp o andades djupt så känndes det som faaan!
Slutade senare än va de stod på schemat så paps drog med sötnosen ut o käkade.
Passade på då o vilade lite innan dem kom hem.
Dem kom hem efter nån timma och kramade sönder gullungen och busade med han.
Smärtan kom o spökade lite, men sket i då för jag va med sötnosen!
.
Vid åtta somnar Lio min, hoppade in i duschen på dirran bytte om o åkte iväg till kista med Dania.
20 min innan nio så hittade jag kvällens outfit o smink, tur eller vad?!
Vi drog upp till Dania stressade som fan medans resten satt i köket o förkrökade.
Men vi hann tillslut och tog taxi till Beirut By Night! Vi hade bokat bord, och de fanns allt där på bordet!
Mat sprit massa frukter osv o magdansörer som kom o skakade lite, och TUUUNG dj!
Har tyvärr inga bilder, men tror nog Dania tog några.
.
Efter halva kvällen så fick jag ont igen.
Pressade ner två alvedon, men de hjälpte ingeting.
Eftersom jag skulle jobba idag från halv 8 på morgonen så va jag tvungen o dra hem tidigare.
4 redbull efter så kom killen vid ett o körde mig hem.
Går o lägger mig får världens pain igen, och då tänkte jag nu får de räcka måste ringa in till akuten.
Ringer in förklarar smärtan o de och dem ber mig komma in.
Älskling min körde mig dit, kommer fram och dem tog massa blodtester o osv.
Baby åkte iväg till max o hämtade käk för de skulle ta sån tid.
När han kommer tebax så säger sjuksköterskan att jag inte får äta nått tills läkaren kommer.
Great, vi kom in ti akuten 3 och läkaren kom in till mig 5.
Fick ta voltarenspruta på höften och hela mitt högra ben kändes fet skumt.
Till slut fick jag äta 6 på morgonen. Dem bokade in mig på ultraljud imorgon på morgonen.
Så får dem se om de har nått med gallblåsan eller levern o göra.
Dem sa oxå att jag inte får äta nått utan fasta till undersökningen, jätte trevligt.
Jag som e fett sugen på massa gottgott :(
Blev klar nån timma efter och tog taxi hem o va hemma strax innan 7.
Då kan ni ju skriva upp att sharon ringde in o sjukanmälde sig va?
.
Vaknar upp idag o hela högra sidan på min kropp känns fett konstigt.
Har inte rört mig från sängen än, är skit seg.
Har tagit spruta o tabletter, och dem sa att efter sprutan så måste jag röra på mig o promenera lite.
Men de e de mest omöjligaste just nu e för trött, ska försöka hoppa in i duschen strax så jag blir lite pigg.
.
.
.
Stackars lilla miig :(
.
Sofiaaaa har kommt från london, yaaaj! Fick leende när jag såg missat samtal från sofia haha, vi ska ses senare. Fruugan kommer hem ikväll oxå från hennes 3 veckors semester. Bäästa!
La familia 4 life haha !
.
Skriver mera sen nu kom sötnosen in i rummet pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0