.

Vilken underbar dag idag! Jag sötnosen jojo robin o min morbror gick ner till grillen här nere och började duka fram allt och började grilla på dirran. Killen kom förbi med saif oxå o gebban med. Efter en timma så hade vi grillade kycklingfile o kött med massa grillade grönsaker och halloumi med ris bea sås och stekta potatis klyftor och sallad med tsatsiki framme på bordet. Öjöjöj va gootttt de blev! Mami o pappa kom ner o käkade efter en stund och frugan o andji o lollo kom oxå :)
.
.
Min mammas klänning, älskar ryggen
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Fett mysigt ! :) Efter att vi gamade så gick vi till skolgården o satte oss på bänkarna och njöt av solen o babblade. Andji o Lionel sprang runt o hade kul tiiilllss jag ropade på sötnosen min. Ville han skulle komma till mig för jag ville krama om han o pussa sönder han. När han ska springa mot mig så snubblade han och försökte ta emot sig själv men landade med huvudet först och slog i sig i tänderna :( Halva hans tand typ sprack och jag fick världens panik o ville åka in till akuten. Vi ringde in dit o dem sa att jag skulle ringa tandläkaren imorgon och att han kanske måste ta bort tanden :( Beeebis min jag fick sån jävla ångest, varför ropade jag på han??!! Gick hem med han och duschade han och han somnade. Vi har juu vart ute hela dan i solen och han har ba sprungit o lekt.
Får se va tandläkaren säger imorgon, hoppas den går o laga :( Nu ska jag strax in i duschen o byta om.
Hörs sen senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0