Godmorgon !

Allt bra eller?! Idag så vaknade jag halv nio. Hade fuckt up dröm om att jag blev kidnappad av en krallig snubbe och att han våldtog mig och höll mig gömd i 2 dagar. Ussh de känndes så verkligt!! Skit i det nu, får gåshud ba jag tänker på det! Gudfar Eyobel ringde mig och sa att han ville lämna sötnosen till daycare :) Han kom hit strax innan nio sen så gick snyggingarna iväg :) Har så mycke o göra nu innan lördag, helt sjukt! Måste planera in alt nu o skriva ner vad som behövs osv. Ska oxå iväg in till stan med Lio efter dagiset ska träffa upp Zibull där :)Och gissa vaaad folket!? Lionel ska klippas idag, yes indeed folket så säg bybye till hans fina långa lockiga hår haha :D
.
Vill ba säga att jag har världens bästa kille !!!
.

.
<3<3<3 Pure loooove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0