Heej alla barn :)

Vilken dag de har vart idag !Vaknade upp och gjorde pannkakor till mig o Lionel.
Sen duschade vi o bytte om och rörde oss ut. Vi gick först till arbetsförmedlingen, va tvungen o fixa lite saker o prata med dem där. Sen så åkte vi till solna c för jag skulle byta storlek på killens byxor.
Åkte hem sedan till ullis och tog med filt mat saft och mötte upp Maria o Negin :)
Vi gick ti plaskis och umgiks och sötnosen va där o badade med fina habeshkompisar och hans kompisar från dagiset:) Vid 5 tiden så drog tjejerna hem och jag va kvar där med sötnosen o beställde pizza till oss.
Har suttit i solen hela dan och stekte sönder mig, galen huvudvärk jag har nu :( Nu e jag hemma kom hem för en stund sen, jag o lio väntar på mormor för hon har köpt chips till oss :)
Bäästa! Tog tyvärr inga bilder från plaskis idag, mina batterier på luren va låga.
Men här e lite bilder på sötnosen från solna när vi väntar på bussen.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0