Heej!

Haft fullt upp idag vet nii :) Började dagen med att jag befann mig utanför mitt nya jobb 07.45.
Mycket ovanligt tid för mig o va vaken den tiden. Somnade ganska sent i killens famn igår, halv 4 nångång.
Har börjat på äldreboende, och de va fett chill :) Fick följa med en annan som e anställd där o se hur allt går till o va man gör osv hela paketet liksom. Vi gick till 3 kunder idag. Och dem va så söööta! Andra passet som vi gick till va ett par, mannen va 98 o kvinnan va 96. Jätte söta va dem tvåå, och dem borde fett stort. Deras lya va 210 kvadratmeter mitt i villagatan, soooft. Skickade sms till killen - Lova mig att vi blir gamla o rynkiga och fortfarande tillsammans. Och de gjorde han hihihi :) Älskar och se gamla par som fortfarande är kära o tillsammans, evig kärlek.
Men jag trivdes där iallafall och av 8 timmarna som vi skulle jobba så jobbade vi typ sammanlagt 3 timmar. Så vi gick vi runt lite i östermalmstorg. Satte oss på hummelgården och njöt av solen när den väl dök fram :)
Fick sluta lite tidigare så de va nice, hann träffa upp min kille innan han skulle iväg till träningen :)
Kom hem kl 4 och Lionel kom springandes mot mig o gav mig en bamsekram!. Hade saknat han som faaaan <3<3<3
Vid 5-6 kom Eyobel upp o tog med sig Lionel upp till han. Och självklart deckade jag fint och vaknade upp vid halv nio. Lionel kom hem strax efter, duscha han och sen vart de läggdags!
Här e bilderna från igår :) Dålig kvalite dock!
.
.
.
Uncle robin me liooo :)
.

.
Maaaat, rond 1 :)
.

.
Gudfar Eyobel med sötnosen.
.

.
Mmm rond 2 hihi :)
.

.

.
Sötnosen tyckte inte om tårtan, men på lörag måste han göra de :D
.
De vaa dee! Nu ska jag kolla på khloe n lamar innan läggdags yaaaj :) Soov sött allihoppa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0