helloo


Tjaaa! slut som artist e va jag känner mig just nu :/ Vaknade ganska sent idag softade lite hemma sen så åt jag o lio lunch. Vi mötte upp killen i kiosken efter hans träning och bosatte upp i plaskis :) Sakta o säkert kom de folk o chillade med oss. Alla lionels kompisar va där så han va mesta delen i bassängen med hans homies hihi, han kom ba när han ville ha nått sen så sprang han iväg lika snabbt o lekte. Shit kl e redan över 7, känns som kl e typ 4-5 ? Aja ska ta o käka nått nu, duschade sötnosen så fort vi kom hem så snart blire läggdags för han.
Dock så har inte jag duschat än, har ba latat mig o tryckt i mig chips.
Är fett seg, men nu ere dags o hoppa in i duschen.
Här e lite bilder från idag.
.
.
Älskar eer <3<3<3
.
.
.
Byebyee 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0