I love me some mr teknikovic :)

Heej alla baarn :) Såg nyss att de kommer va härligt väder under långledigheten, suuupadupaa :)
Igår så va jag hemma med sötnöten o vi kollade på en film innan de vart läggdags för Lelle.
Vid nio 10 tiden så gick jag över till frugan o vi satte oss på balkongen o ba babblade, myysigt!
Kl elva ringde sötisarna Macko Debbs Diana mig o sa att dem va påväg till ullis, sweet.
Så jag o Daniii gick ut till skolgården och tuggade lite. Grabbarna spelade fotboll innan så dem drog hem duschade snabbt o bytte om sen så kom dem ut till oss :) Girlsen drog hem runt ett och vi resten blev fett hungriga.
De blev max och vi åkte alla med två bilar och tog med maten till ullis och åt vid bänkarna, efter de vart de hemgång på dirran.
Eftersom sötnosen e ledig idag från dagiset så fick vi båda lite sovmorgon.
Gick upp strax innan tio duschade o sedan åt vi frukost o kollade på BK.
.
.
Bebbooo <3
.
Vid ett så va de dags för lunch och de vart potatisklyftor o köttbollar med gräddsås, nicesigt värre!
Vi softade lite o lät maten smällta lite sen vid 3 gick jag o sötnöten ut o mötte upp killen min i plaskis :)
.
.
Gullungen ville sola lite o få lite färg hahah !
.
.
.
.
Medans Lionel sprang runt o lekte med hans kompisar så satt jag o baby o njöt av solen :)
Vi drog hem strax innan fem och nu ska jag strax göra ordning middag.
Sen så ska jag o gullungen kolla på nån disney film sen så blire läggdags.

Kommentarer
Postat av: dinah

Shoo Sharon, måste ba fråga vilka clubbar här i sthlm du tycker e bäst o gå på där musiken e bra o folket e blandat du vet inte för mycket ... brats typ.



Skit bra blogg, keep the good work up!

2011-06-01 @ 23:05:50
Postat av: Anonym

Shoo där! Hmm sturecompangiet är ganska soft, blandat med folk speciellt om man går ner i hiphoprummet.

Eller så finns de en klubb i söder som heter club closer, aldrig vart där men har hört att de e ganska tungt där! Taack så mycke :)

2011-06-03 @ 14:59:11
URL: http://itsasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0