Its friiiday baaaby :D

Tjaaa! Faaan va glad jag e idag :D
Igår så va jag ute på dan med grabbarna härifrån och killen kom dit senare efter hans träning :)
Kl 3 gick jag Admir o Blinky för o hämta gullungen från dagiset. Vi softade efter i torget och lät Lionel springa runt där med alla barn :D
.
.
Byeebyee hair haha
.

.
Gebbaaan
.

.
Jag lio o killen gick hem, baby skulle sova och jag o sötnosen bytte om och åkte in till stan med Jojo Blinky Robin o Eyobel. Vi mötte upp mamma och drog till frisören direkt :)
.
.
haha ni skulle sett gullungens min när han satt där, sådär chock med jävligt fascinerad
.

.

.
Taaadaaa, viiilken snygggggiiiinggg!!
.

.

.
Efter klippningen så gick jag o köpte kläder till Lio som han ska ha på sig imorgon på kalaset.
Ojojoj säger jag ba se upp för stiliga grabben imorgon :) Sen så drog vi förbi donken o gamade sen så tog vi åtta tåget hem. Duschade av Lionel och varje gång han gick förbi spegeln så stanade han upp o stirrade på sig o log.
Låg i sängen  myste med han o han somnade i min famn. Hoppade upp o duschade o bytte om och åkte efter ett tag till bergshamra till pelly. Vi tog en nice promenad och stannade upp på bryggan och satt där o babblade.
.
.
.
Efter nån timma så ser vi Katja o Carro o de slutade med att vi följde upp dem till porten och snackade en massa. Carro va tvungen o gå hem men jag katja o pelly va kvar till halv 2 på natten sen kom killen min o plockade upp mig. Vi körde förbi statoil o köpte chips o cola och drog upp till mig o kolla på film :)
.
Imorse så väcker Lionel mig halv nio heelt upphaypad och ville dra till dagiset. Maammaa jag måste gå till dagiset nu så jag kan visa mitt hår till mina kompisar, ohh va jag vill äta upp han aså!! Vi promenade till dagiset och när vi kom fram så kom alla barnen fram o alla lärarna till sötnöten o kastade massa komplingar.
Nu är jag hemma och o äter chipset från igår kollar på våra bästa år :) Ska hoppa in i duschen nu och planera hur dagen ska se ut.
Hörs sen folket!

Kommentarer
Postat av: sefa

du har den coolaste sonen!

2011-06-10 @ 15:59:43
Postat av: Anonym

Taack så mycket :D:D:D

2011-06-14 @ 10:07:56
URL: http://itsasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0