Känner mig som en sumobrottare!

Kom nyss hem med pappa o sötnosen min. Vääldigt ovanligt för Lionel o va vaken vid den hära tiden.
Men vi vart bjuda till min kompis lillebrorsa som är vän med min bror studentmottagning :) Men jag hade totalt glömt bort det så jag gjorde ordning middag till mig o sötnosen och vid halv sju när vi va mätta o belåtna så kommer mina föräldrar hem o säger att jag måste skynda mig och att vi e sena. Greaaat. Men jag lät dem gå i förväg och jag träffade upp killen min, dani o andji i skolgården och jag va där en stund med dem innan jag drog till festen. De vart 2 ronder med käk och en fet talrik av mitt absoluta favorit tårta vilket är prinsesstårta :D
Lägger in bilderna senare här e två dagens iallafall :)
.
.
.
Ska hoppa in i duschen nu o byta om och kanske dra upp ditt en snabbis sen blire myyys med killen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0