long time no seen

Hallåå people! Varför har jag inte bloggat, joo de e en bra fråga de!
Nää men jag har ba softat o tagit de lugnt här o solat och vart ute med
sötnosen min o killen min o resten av co. här i ulriksdal.
Imorse när jag vaknade så va mami vaken o gjorde ordning frukost till mig o sötnöten, han har ingen dagis idag :)
Efter frukosten så gjorde jag mig ordning o drog iväg till östermalm angående jobbet, o jag börjar på onsdag yaaaaj :) Efter det så träffade jag upp killen en snabbis innan han skulle iväg till hans träning.
Herregud va varmt de e ute aså, fick chock när jag gick ut. Nu är jag hemma o chillar med familjen min.
Vi ska strax iväg o storhandla i solna. Sen senare på kvällen så ska jag med killen till grönan o kanske möta upp resten där. Sist jag va i grönan va 2009, åkte insane då o herregud va jag skrek fick världens psykos !
Nu ska jag logga från datan, lovar o uppdatera senare <3
.
.
En gammal bild på mig o sötnöten 2009 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0