Meeen tjaaa blogggen!

Jag har faktiskt inte haft tid o blogga över helgen. Har vart med sonen/familjen killen och frugan min.
Hon åkte till serbien med hennes söta dotter och pappan och ska va borta i 3 hela veckor!!
Hur fan ska de gå att vi inte ska ses på 3 veckor eller knappt prata ?!
Lördag: Gick ju till jobbet heelt i onödan. Så chillade på mammas jobb men va där nån timma bara.
När jag väl kom hem så låg sötnosen o sov med morfar, min lilla sömntuta!
Och jag ville inte somna om för då skulle jag sova bort hela dan.
Så jag passade på o noppa min ögonbryrn raka mina ben vaxa mig där nere, jaa jag vet aaj men så värt det!
Fixade håret och precis när jag vart klar så vaknade Lionel, åt lunch bytte om sen va vi hos frugan hela dan!
Killen kom förbi senare o busade med barnen sen så stack han hahah :)
Gick hem vid tio, nattade gullungen duschade osådär och mötte killen och tog en promis tillsammans :)
Sen gick vi upp till han o chillade :)
Igår: Vaknade runt tio elva. Kollade på BK med Lionel sen så gick jag ner snabbt till frugan o sa hejdå o kramades haha, böögar vi e :) Kom upp käkade med Lio sen gick jag ut med han o lirade lite fotboll :)
.
.
Riktiig fotbollsproffs!
.

.

.
Kom hem runt 6-7 för pappa ville ta med sig Lio till donken.
Bytte om o mötte Dania, vi skulle se på aik matchen med min brorsa o hans vänner i näckrosen.
När vi väl kom fram dit så va de fullt med drägg människor o rikti fylloställe så vi bestämde för o åka in ti stan o käka på fridays mmm :)
De va så länge sen jag va där, så de va de bästa valet på länge :)
.
.
.
.
Den legendariska ceasarsalladen ever!!
.
Vi satt där typ ti nio tio dania körde mig till ullis och där mötte jag upp killen o resten.
Vi hängde där i nån timma sen så gick jag admir o demas upp till mig för killen ville fixa presenten han köpte till sötnosen. De e 2 båtar som man kan racea med :) En gul o en röd, men de fattades lite grejer men de löste sig :)
.
.
Vi gick ut när dem vart klara med båtarna o jag o baby gick ti plakis o testade dem, fett kuligt ville va kvar där längre o racea hihi. Vi åkte efter ti statoil köpte lite gott sen gick vi upp ti killen o myste.
.
Nu ska jag ta o laga nånting enkelt o snabbt sen ska jag till ABF och sedan till solna c med lionel :).
Sen ska vi ti plaskis o gullungen ska få bada o racea med båtarna :D
Uppdaterar mera senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0