min fredag

Hello there. Ligger i sängen o kommer decka vilken sekund som helst. Gick med blinky o hämtade gullungen från dagiset vid fyra. Lio sa hejdå ti alla barnen som va kvar o ti personalerna för de e nämnligen så att från o med idag så börjar hans sommarlov :) Kommer ta han ti skansen grönan o kålmården öööverallt hihi. Påväg hem så ringer macko o säger att hon o debbie o deras vän är i ullis så jag o sötnosen träffade upp dem en snabbis. Dem tog bussen hem o jag o lio mötte upp grabbarna o softade ute ti sex. Gick sen hem lagade midda o nattade lio halv nio. Softade o kollade på teve ti elva sen så gick jag ut en sväng o mötte upp en kompis snabbt. Kom hem halv ett. Ville sätta på nån film men kommer decka efter fem så jag avslutar det här o säger godnatt :) min fina underbara priiins!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0