Mina ben

ojojo va jag tycker synd om dem! Sprang igår 20 min på gymmet o gjorde ben övningar och idag så har jag gått i minst 7 timmar på jobbet fram o tillbaka mellan kunderna :( Fick en fet lucka mellan 2 till 4 så jag drog snabbt till ullis o mötte upp killen o co. och brorsan hämtade sötnosen från dagis. Så jag fick krama o pussa sönder han innan jag skulle iväg igen <3 Kom hem halv 5 och har legat som en död fisk på soffan. Är så jävla hungrig, men har ingen ork o laga mat :/ Väntar oxå på att sötnosen ska komma hem. Han är hemma hos sina 2 habesh kompisar, för robin va tvungen o sticka. Så jag väntar på att deras mamma ska ringa mig så jag kan gå o hämta han. Saknar han oerhört mycke. Känns som inte har sett han på flera dagar. De e helt omöjligt o va borta från han i en dag, skulle aldrig klara av det.
Sen kl åtta så har jag förmodligen nattat sötnosen, för han måste va i säng då e jätte hård me de. Sen efter det så ska jag träffa upp frugan och gymma sen ska jag hem direkt o sova. Somnade halv 2 igår o vaknade 6 imorse :(
Nu ska jag fortsätta kolla på vänner.
.
.
Gudfar o Lioo i plakis igår :)
.

.
Från sollentuna igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0