NU FYLLER VÄRLDENS BÄÄÄSTA UNGEEE ÅÅÅR!!!!!!!!!


Gratttiiisss min finaste underbara jävla sööötnöööt Lionel!!
Han är 4 år gammal de e heelt sjukt.
För exakt 4 år sen så låg jag o sov med sötnosen i magen <3<3<3 Älskar verkligen min gudsgåva, de e ingen ide o försöka skriva ner det med ord hur mycket jag älskar o va mamma och uppskattar varenda jävla sekund med Lionel.
Han är den som håller mina fötter på jorden, han är mitt liv!!!
.
.
Åååhh va liten han va dääär! Vill ba gå till rummet o krama söönder han !
.
Idag känns det som jag har vart lite överallt. Åkte till willys och köpte allt, men jag e så dålig när de kommer till ögonmått. Alla säger att maten jag har köpt kommer räcka till hela området men jag tror inte de.
Min underbara kille kom o plockade upp oss sen åkte vi till byn o köpte lite grejer till.
Åkte hem och där va sötnosen med pappa och väntade på mig :D Vi la in allt i kylen o gick på dirran till Eyobels systers mottagning.
.
.

.
Lionel - Jag vill oxå daansa
.

.
Koom dansa med mig
Fanuel - Gå till eyobel han kan dansa med dig.
.

.
Koom eyobel eeh nej lionel snart snart
.

.
Två sek efter eyobel hade ingen alternativ haha :D
.

.

.

.
Och självklart va alla 3 till lilla mig :D
.
Dania kom snabbt till ullis vi åkte till kista för o byta storlek på Lionels dojjor men de fanns inte i hans storlek.
Så vi gick runt lite snabbt och åkte tillbaka till mottagning och Dania följde med upp o gratta eyobels syster.
Killen kom dit och jag han o dania gick till fritidsgården torpet för o snacka angående imorgon. Määäx kom förbi oxå för han va tung som ställde upp för o hyra den till mig :D Vi softade lite ute och snackade om imorgon sen sa vi hejdåå.
Pappa tog med lilla nöten hem medans jag va o snackade med personalen i torpet för kl va ganska mycke.
va ute lite till och gick hem för o fixa allt till imorgon. Nu är allt klart ska ba hit the bed och vakna typ si sådär 8 för o göra ordning maten o mig själv :D Såå goodnattt så hörs vi imorgon. pösspöss!

Kommentarer
Postat av: Adiam

Va fina bilder, ska sno dem :) x

2011-06-11 @ 14:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0