Rum bum bum bum

My weekend :)
Igår så hade jag planer på hur min lördag skulle va, men de vart inte av :(Såå de slutade med att jag åkte snabbt till till Pellys brorsas fest som han hade anordnat på East i solna.Kom dit ganska sent runt tolv, och dem skulle stänga stället ett.Men de va lugnt träffade på underbara Lollo där och satt o växlade några ord med henne och Elena.Sen vid stänging så vart man kvar där en stund o snackade med folket sen så fick vi skjuts av pellys mans kompis så vi drog hem runt halv två. Kom hem och kunde inte sova alls, satte på filmer efter filmer och somnade aldrig. När jag väl somnade runt 4-5 på morgonen joo såå vaknar jag till kl 6 för de e så ljust ute sen igen kl 8 sen så rådeckade jag ba till elva.
.
Vaknade upp tog en dusch och gick hem till frugan med min fina pojk liooo. Softade där och fick höra hennes kväll igår. Fiiifaaan asååå David fucking guetta, huuur kunde jag missa deeet!? Skulle ba köpt biljetterna när frugan köpte dem. Riktig spårad kväll dem hade iallafall :) Så lite ångest fick man ju :(
.
Vi käkade lunch hos henne runt ett sen så drog vi ut, fick panik av att ba sitta inomhus så vi drog ut o mötte upp killen o co. i skolgården. Dani drog hem efter en stund men jag o sötnosen va kvar o njöt av solen :) Vid 6 så gick killen o beställde kyckling currypasta till oss, och käkade ute myysigt :) Kl blev mycke och sötnosen hade vart ute föör länge o lekt och jag o killen blev fett sega så de vart hemgång för oss.
.
.
.
Mina pojkaar <3<3<3 Älskaaareeer
.

.
Gjorde ordning kvällsmackor ti min gullunge med oboy vid sidan.
Hann testade oboy för nått år sen man han va inte så förtjust i det, good that icke bra för tänderna!
Men han testade det idag och han ääälskade deeet, de gjorde jag oxå när jag va liten. Men får se till att de inte blir till en vana för han :) Badade han efteråt och myste med han i sängen och han somnasde på dirran.
Mamma kom strax efter och jag fikade lite med henne. Sen så hoppade jag in i duschen bytte om och gick ut igen o mötte upp killen och vi träffade upp dem andra. Vi satt där en stund sen så drog jag o min älsko hem ti mig runt elva för o se big brother finalen. Vi trodde den skulle sluta halv tolv men ikke hende det! De tog slut typ när vi satte på teven och jag vart fett chockad att simon vann, men han va tung :) Jag o killen gick in till mi romie myste o babblade på sen så va han tvungen o dra hem för hans träningar börjar imorgon. Ligger själv i sängen nu och är fett seg, fick inte ordentlig sömn inatt. Men ska kolla på avsnitt 4 från Khloe n Lamar, ääälskar den!
Dem påminner mig litegranna om mig o min mr hihihi.
.
De va allt gott folk! Hörs imorgon och godnatt!

Kommentarer
Postat av: CLAUDIA

HEEJ

JAG UNDRAR VART DU HAR KÖPT RINGEN SOM ÄR SOM ETT KORS???? JÄTTE FIN!!

P.S BRA BLOGG!!

2011-06-06 @ 10:19:43
Postat av: Anonym

Jag köpte den i vintras nångång i gina.

Men kolla in http://www.stylebytyra.se/ där finns de säkert :)

Taack så mycke !

2011-06-06 @ 14:10:45
URL: http://itsasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0