skjut mig snälla nån!!!

Kommer fram till jobbet. Är med på morgon mötet o väntar på att dem ska ropa upp mitt namn o ge mig mitt schema. Märker att dem inte har ropat upp mig går fram till chefen o ska ta mitt schema. Och vad tror ni hon säger?! Men sharon du jobbar ju inte idag o jag börjar skratta o ba jo aså ska ba ta schemat. Ja men sharon du jobbar inte idag. Står där i chock o visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Går därifrån helt tyst sätter på mig skorna ringer upp mamma o får värsta garvnojan o talar om att jag inte äns va bokad idag. Så nu sitter jag på tunnelbanan o väntar på tåget, ska till bergshamra o gå ti mammas jobb o softa lite där. Vet fortfarande inte om jag ska skratta eller gråta :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0