Tjaa

Ligger i sängen och är heelt slut. Idag så va jag ju med frugan i sollentuna o köpte lite kläder ti mig o sötnosen. Sen så åkte vi halv tre tebax till ullis o mötte upp killen o blinky o eyobel. Vi gick alla kl tre o hämtade sötnöten. Vi drog sen ti plaskis och Lionel fick bada lite med hans vänner. Vi va där till fem sen så drog jag o killen o lioo snabbt ti frugan o babblade lite. Efter en timme så drog vi o jag lagade kycklingfile o ris med tsatsiki sås ti mig lio o mami. Efter det så kollade jag o sötnosen på Peter Pan disney :) Kl åtta så rådeckade han. Jag med o vaknade kl nio. Frugan ringde o vi bestämde för o gå o gymma. Vi va där tio ti elva o körde stenhårt. Blinky o brorsan kom förbi och vi drog senare ti skolgården o mötte upp killen o co. o softade. Ska jobba imorgon från kvart i åtta till till halv fem. Måste få en rejäl sömn. Så godnatt på er folket o så hörs imorgon. Ska oxå försöka lägga upp bilder under dan på det som köptes idag o från plaskis. Pössspösss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0