Tjaa!

Har precis käkat middag med Lionel o mami. Dagen började med att jag blev väckt av brorsan, vilket är väldigt chockerande. För han e ingen morgon människa direkt. Han skulle tvätta kläder och Lionel sällskapade han så jag fick lite längre sovmorgon :) Vid ett gick jag upp åt frulle o chillade lite. Sen kom killen o plockade upp mig, drog till arbetsförmedlingen. De gick ganska fort så vi åkte tillbaka till ullis och bestämde att vi softa ute o sola :) Så jag gick upp o hämtade sötnosen filt saft o killen mötte upp oss i porten sen så gick vi ti plaskis :) Joeeejoee kom ner efter ett tag o solade lite sen gick han iväg för o träna. Brorsan kom sen efter nån timma sen efter nån timma till så drog vi hem. Ska äta glass nu med sötnosen o se på nån disney film :) Ska träffa dania senare vid nio, får se va vi två busiga flickor hittar på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0