Tjaa!

Godmorgon på er alla fina! Dålig med uppdateringen men har inte haft tillgång till internet så mycke.
Har vart lite här o där och så har jag jobbat :) I söndags så va jag i plaskis med sötnosen med david och hans tjej o robin o flera till under dan. Sen så tog papi sötnosen till donken runt 6 och jag blinky david mariana o robin drog till aik matchen kl 7, och självklart så vann aik med 2-0 :D
.
.
.
.
Igår så vaknade jag o sötnöten halv nio o gjorde oss i ordning o fick skjuts av killen till daycare.
Dem firade sötnosen där så Lionel vart extra haypad o gå till dagiset igår :D
.
.
Morgonpigg, nää :)
.
Efter det så drog jag hem snabbt och började tvätta på dirran, 4 maskiner vart de och under tiden så va jag hemma hos frugan med blinky o softade. Vart klar runt elva och vi softade där o babblade på som vanligt :)
Killen kom efter sin träning och sällskapade oss. Sen vid 3 va jag tvungen o dra hem duscha o byta om o dra iväg till jobbet. Jobbade från fyra till tio. Så min morbror o robin hämtade Lionel från dagiset och stack till plaskis o mötte upp dani o hennes dotter andji och softade där o åt middag där som min morbror hade lagat.
Mötte upp mami 4 i östermalm o käkade, vi jobbar på samma jobb vet ni :D
Jag fick sluta lite tidigare så killen kom in till stan o körde hem mig :D Gick upp duschade bytte om o träffade upp min man och åkte snabbt till rissne donken o kom med maten till ullis o åt sådär mysigt för oss själva ute :D
Vi tog en liten promis o gick upp till mig efter o kollade på film :)
.
Vaknade strax innan nio idag och promenerade med sötnosen till dagiset. Kom hem för ett tag sen ska ba hoppa in i duschen byta om sen blire hem till frugan :D Hon har köpt gymkort där jag tränar så får hon kortet idag så ska vi gymma. De va allt för mig hihii uppdaterar sen föör nu har jag internet på luren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0