Tjaaa bloggen!

Har inte glömt bort er folket, men tog en mini semester om man säger så :P
Nää men jag har ba tagit de lugnt med sonen min om dagarna, han har ju sommarlov nu :)
Idag så hjälptes vi åt med tvätten sen så drog vi till kista c och jag handlade lite kläder ti mig o han, visar de imorgon! Sen igår på kvällen så gick jag o Dania till aik matchen med killen o grabbarna. Sen förigår så va vi hos tandläkaren och de gick bra och fick ganska goda nyheter angående Lionels tand. Dem behöver inte rycka ut den, tur det! Efter drog vi ti solna c och vi käkade på donken och jag köpte skor till sötnöten. De har vart lugna puckar om man säger så dem senaste dagarna :D Här e lite bilder ska sleepa nu ska upp o jobba 8 imorgon så goodnatt!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
pösspösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0