Godmorgon!

Fan va skönt de va o få sova ut lite! Skulle ha jobbat idag o den här helgen men de blir inte av så jag börjar inte förns nästa helg. Igår så mötte jag upp mami i stan efter jobbet och vi åkte hem tillsammans. Lionel va ute med min brorsa o kom strax innan vi kom hem. Busade lite med sötnosen o sen lagade jag middag ti familjen. De vart pasta o kyckling, mm älskar när de mycke grädde i :) Efter det så gick brorsan ut med Lionel till skolgården o mötte upp grabbarna, min lilla tuggnisse. Passade på o tog långt o skönt bad och fixade håret. Sen kom dem hem o jag duschade lio och läste en bok för han o han deckade på dirran.
Softade med mams ett tag sen så kom pelly ti ullis o jag gick ner mötte upp henne.
.
Vi gick sedan ner ti skolgården o nåra hinkade där. Försökte även lära mig o åka moppe men de gick inte så bra haha! Har trauma kvar när jag åkte sist när jag gick i nian o åkte in i ett träd hahah.
.
.
David, teddie, pelly
.
.
Blinky kommer nog aldrig mer lära mig o åka moppe!
.
Senare mot kvällen/natten åkte jag o baby min förbi rissne donken o sen upp till mig o gamade.
Vi låg o myste o jag somnade i hans famn. Vaknade nio idag o tog bussen ti dagiset, hell no att man ska promenera i de hära keffa vädret.
.
.
MIN ÄNGEL
.
.
Nu ska jag hem ti frugan o softa sen får jag se vad dagen har o erbjuda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0