bloggpaus


Idag har jag inte uppdaterat nått för jag blev sååå jävla iriterad över en sak.
Va ba hemma med sötnosen min idag efter dagiset.
Sen ville jag ut o ta frisk luft o rensa huvudet lite, så jag och killen tog en lång promenad typ i en timma minst.
Tack älskling du e bässtt <3 Jag behövde de verkligen!
Sen så gick vi upp till mig och umgiks i timmar sen va det dags för han o gå hem o sova.
Älsklingen åker iväg på träningsläger nu på onsdag morgon och ska va borta i en vecka. HERREGUUUD!
Hur fan ska jag klara mig en vecka utan dig babe?! I vintras va han borta i en vecka och herreguud va vi båda två saknade varandra sååå groovt, och nu igen händer de :(
Men men vi klarar det =)
.
Kollade på brollan sen efter när killen drog. Asåå big brother 2010 suuger de e ba gurkan som e över tuuuung!
Allt va ba bättre på big brother tidigare!
.
.
.
.
.
Ajaa nu ska jag se på mina favorit serier innan läggdags =)
Såå goodnatt lovers n haters <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0