Du e som Catwoman som passar i lack och läder Får dom andra katterna att switcha till andra kläder.

Hallåå däär! Ligger nu i sängen min o kommer decka närsomhelst.
Idag somnade sötnosen halv 8 åtta. Hoppade in i badkaret o låg där helt svag i varmt varmt vatten!
Låg där till nio typ för DH började o klart som fan jag inte kan missa den.
Killen kom upp efter en stund o kramade sönder mig o bet tag om mina kinder haha <3
Vi kollade på brollan, som resten av svergies befolkningen gjorde haha.
Oooo jag får ju pykoooooos på katrina, hon måste fan driva när hon jiddrade me vanessa!!
Fan va jag hade lust o knocka skallen av henne o hennes uppkäftiga mun!
Hur kan man gå på en människa på de sättet när människan sa nått i förtroende till dig, och att hon ska jämt ta upp att hon e fejk osv. Helt sjukt, jag vill att hon åker ut punkt slut.
Okej ee föör övertrött ska sova, sååå sooov gott folket!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0