Friday

Idag så vart de inge chips o hela köret för jag va så proppmätt från sollentuna! Va OCH är överdrivet trött helt sjukt att jag e vaken. Sötnosen somnade runt halv nio, ville somna med han men hoppade i badkaret istället o fyllde hela med varmt vatten o va så himla nära på o decka där. Mr A kom förbi nån timma efter låg fortfarande kvar tills brollan börjarde. Snabbt om brollan jag säger ba såhär : ROZA ÄR ALLVARLIGT STÖRD I HUVUDET. Iallafall låg o myste med killen typ till halv ett sen va det dags o gå hem o lägga sig till träningen. Så nu ligger jag här kvar o är ungefär 3 sekunder från o somna men innan det så vill jag ba säga detta! Jag är så himla lycklig så de icke e sant. peppa peppa! Jag har världens bästa son! världens finaste familj o världens underbaraste pojkvän! ÄLSKAR ER!!!!!!! världsbäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0