Godmorgon !

Hur mår du bloggen ? Själv så mår jag jätte jätte braa!
Kom nyss hem från sötnosen dagiiis. Lämnade in han lite tidigare idag
för på torsdagar går dem ut på promenad till var o ens port,
så var o en kan visa vart dem bor :)
.
.
Min lillaa cooling :D
.
Igåår så kom ju min underbara man :D När han kom hem till mig så kramade jag
han i kanske en timma utan o släppa taget <3
Han kom hem me preseeent till mig :D
.
.
Min absoluta favorit parfyym!
.
Han har ingen träning idag så han va hemma hos mig till kl 3, yaaaay!!
Idag så ska jag till miss danias salong, skulle ju dit igår
men deckade stenhårt efter jag gymmade.
Ska fortsätta kolla på rachel ray, hörs sen bloggen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0