Goood morgon liksom!

Håller på o rensar all skit på datan, fiifaan va mycke de va som behövdes kastas!
Måste oxå spara alla bilder lite senare, ifall om datan får fnatt så har jag alla bilder sparade iallafall.
Mami kom hem från jobbet precis, blev lite chockad.
Hon har blivit magsjuuk, sötnosen måste ha smittat henne.
Hoppas jag inte blir smittad bara, jag som klarade mig när lionel va sjuk.
.
.
Min vackra mami <3
.
Nu strax ska jag röra mig mot arbetsförmedlingen, ska ta o väcka brorsan oxå för han ska med.
Såå vi höres senare :)

Kommentarer
Postat av: rahel

man ser vart du fått din skönhet i från sharonie

har ni lärt lionel tigrinya eller?

2011-03-09 @ 16:33:54
Postat av: Anonym

Taack så mycke =)

Sååklart :D

2011-03-09 @ 21:26:09
URL: http://itsasthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0